busetmr bilmiyorum ki :/ beni uyarmıştı daha doğrusu ben kendimi halsiz hissettim herşey normaldi d vit baktırmamışm onada baktıraym dedim hemşireyim bu arada. Farkettim ki düşmüş ecz ma danıştım o da bnu kullanablrsn dedi dr uma sordum o da evt colledan kullan dedi :/ ne yazıkki herkes uyarmıyor ya keske uyarsalar