Biranne_02 benimde bu AY çok fazla yumurta akı şeklinde akıntım var kabız olmuşum bide bugün midem bulandı bat 24 Eylül bakalım bekliyorum önceki hamileliğimde çok terlemiştim suçla basmıştı bide kabız olmuştım o şekilde anlamıştım ama her hamilelik farklı oluyor sanırım