Aysegungor Biranne_02 benimde bu AY çok fazla yumurta akı şeklinde akıntım var kabız olmuşum bide bugün midem bulandı bat 24 Eylül bakalım bekliyorum önceki hamileliğimde çok terlemiştim suçla basmıştı bide kabız olmuştım o şekilde anlamıştım ama her hamilelik farklı oluyor sanırım
ayminaninannesi 6 sında yumurtladım pazar günü adet günüm 2 haftadır bel ağrısı kasik ağrısı var akinti çok çok az bugün erken gebelik testi yaptım negatif
Biranne_02 ayminaninannesi testlere herzaman inanmaman gerektiğini bilmelisin canim en temizi kan ver. En iyi ihtimalle kadın doğuma git💙
Dyguklc ayminaninannesi teste guvenme bak bende 1 hafta ince yapmistim cikmamisti ama 1 hafta sinra tekrar yaptim cikti ustelik 2 3 haftalik gebeymisim hemen ardindan kan testi verdim.
ayminaninannesi Biranne_02 evet öyle ama kan vermeye korktum 6 si yumurtlama pazar günü adet günüm cuma günü versem mi kan pazartesimi versem iyi olur adetin gecikmesini mi beklesem ki
ayminaninannesi Dyguklc bende pazarı bekliyorum daha sonrası bende kan vericem negatifi görünce moral.bozuldu
Dyguklc Biranne_02 Oluyodu tabi gerginlik kasik agrisi göğüslerde hassasiyet ben zaten ihtimal vermedim bu belirtileri gorunce adet olcam dedim ama dediklerj gibi gercekten belirtiler ayni hamislikle adetin
Dyguklc Biranne_02 ayrica adete 2 gun varken erken gebelik testi aldim orda cikti gecmesini beklemedim ama tabi herkeste farkki olabilir
Dyguklc ayminaninannesi bozulmasin cikmayabiliyo gec dollenme falan oluyo dayanamazsaniz benim gibi adete bikac gun kala yapin yada gecince insallah Allah nasip etmistir o sevinci yasatir
ayminaninannesi Dyguklc âmin dua et bana olurmu kuzum gerçekten eşim asker ve bugün erken gebelik testi yaptığımı negatif çıktığını ekleyemedim bugün izni bitti ve gitti morali bozulmasın diye iki üzüntüyü bir arada yaşadım
Deryayurt Kızlar benimde yarın yani 17sinde adet olmam lazım bugün sabah test yaptım negatif belirtide sadece göğüs hassasiyeti var geçen ayda gecikmişti 8 gün. Sizce var mıdıe bişey yoksa adet mi olcam göğüslerdeki hassasiyet onun belirtisi mi ?
Dyguklc Deryayurt goguslerde asirri bi agri sizi oluyo erken gebelik testi yaptiniz degil mi normaller cikarmayabiliyo insallah hamilesinizdir birde tam kasiklarin altinda dolgunluk olmustu bende degisiklik olarak burdan birazda anlamistim belki yardimci olursa size
gunesveguney ayminaninannesi duygulandim yazdigini okuyunca benim esim de yok işte oda :( Rabbim sevindirsin bizleri eşimize çevremize mutlulukla bu haberi vermeyi nasip etsin
Dyguklc ayminaninannesi sakin sikma canini boyle yaparsan olmaz hem en cok uzulmeyi biraktigimizda guzel seyler olur insallah guzel haberlerini alicaz Allahin kapisinda cok isteyen herkese nasip etsin 🙏 haber ver canım
Deryayurt Dyguklc yok canım normal gebelk testi yaptım erken yapmadım da işte göğüslerimde hassasiyet var onun dışında bi belirti yok gbi bakalım biraz daha bekleyıp kan vereyım en iyisi