melikeuyanik 34+4 iken 3010 idi bebeğimin kilosu. Ben baştan itibaren sezeryan istediğim için bu durumun normale bir etkisi var mı hiç sormadım sadece ilk haftalarda anne boyu çok kısa ve bebek 4’ün üzerinde ise sezeryana yönlendiriyorum demişti doktorum. Biraz da genetik bence bebeğin kilosu benm en başından beri iriydi şekerden şüphelenildi suyumda fazlaydı. Dikkat etmeme şekerim normale dönmesine rağmen bebek büyük doktor da genetik olduğunu söyledi.