Merhaba kızlar bugün 35+3 olduk artık her hafta doktor kontrolüne gidiyorum geçen hafta bebeğim 2188 gr dı herşey normal çok şükür 🙏🏻 Bugün kontrole gittiğimde 3000 gr olmuş yani çok kilo almış dedi doktor haftasına göre iri bi bebek dedi normal doğum istiyodum sezeryana alıcam böyle giderse dedi aranızda böyle fazla kilo alan varmı bebişi her hafta değişiyomu yoksa genelde aynımı alıyo kiloyu