Bende bıraktım öğrenir öğrenmez şuan 38 nci haftamızdayız. Azaltarak değilde birden bire kararlı olmanızı tavsiye ederim . Evet çok zor . Ben çok zorlandım ama kendime ve bebeğime veridğim sözü tuttum . Kararlılıkla yapabileceğinizi düşünüyorum . Haaaa canım istemedi mi çok istedi hala ara ara isterde ama hiç ay bir taneden birşey olmaz demedim elimi bile sürmedim . Bakalım doğumdan sonrada aynı iradeyi korumak istiyorUm