2 hafta boyunca yediklerime hiç dikkat etmeyerek her gün tatlı şeyler yiyerek gebelik şekerimin olduğunu öğrendim ve çok üzgünüm kendimi çok suçlu hissediyorum😔 bebeğin suyu biraz fazlaymış. Doktor durum çok kötü değil ama diyet ve egzersiz yapman gerekiyor dedi. Gebelik şekeri olup da sonradan düzelen normal doğum yapan var mo? Nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Gerçekten çok üzüldüm 😔😔