BBYaman GzdeelikAkbacak emzik: avent soothie aldık biberonda yine aventin cam olanından ve lansinoh aldık oda goguspomapası lansinoh oldugu için
Gurbettebianne GzdeelikAkbacak çok fazla araştırmalarım sonucu hepsini Philips Avent aldım canım 👼 inşallah denilenler gibi olur
GzdeelikAkbacak BBYaman cam mı yoksa pilastiği mi iyi canım her 2 Side sıcağa dayanıklı dimi yani kaynamış suyla yıkadığımda birşey olmaz canım ?
BBYaman GzdeelikAkbacak cam biberon her zmaan daha sağlıklı ama saçma bir markanınkini almayın lansinoh plastik olanı onuda kullancagımdan değil goguspompamızın markası oldugu için aldık yedek biberon olarak.
gizemmm GzdeelikAkbacak ben plastiği de camı da kaynattım lansinoh marka ve philips avent emzik Hiç bir sorun yaşamadım. Lansinoh göğüs pompasının kullanım kılavuzunda da kaynatabilirsiniz yazıyordu
NaimeYilmaz Ben cook arastırdım bu philips avent başı cekıyor suan arastırmalarm sonucu. Tek endısem cam olması ağır olması. Bıde azıcık pahalı ☺
GzdeelikAkbacak NaimeYilmaz önemli değil para o konularda hassasım enfeksiyon falan kapmasın iyi birşey olsun çocuğum daha önemli para gelir yani 😀
GzdeelikAkbacak SerapUGR teşekkür ederim Önerin için 😊 BBYaman o zaman cam alim fikriniz için öneriniz için çok teşekkür ederim canım 😊
BBYaman Hira etrafımdaki herkez memnun sadece aventin fiyatları yüksek ötekinlere göre ama zaten bitane biberon alıyorsunuz 10tane lazım değil ☺
Zeynep23 Ya ben aventin plastiğini aldım netten aldım can olup olmamasını bilemedim sıcağa dayanaklı mı acaba değişim imkanım da Yok fişini attım 🙁
TubaKorkmaz Zeynep23 benimkide cam değil kaynatıyorum hiçbirşey olmuyor hatta her biberonu kullandığımda küçük bir kabın içine koyuyorum kullanılmış biberonu sıcak suyuda döküyorum bir dahaki kullanmaya kadar öyleyece kalıyor suyun içinde
MuratSevcanKoyutrk Zeynep23 bende aventn plastgni aldm plastikler daha iyi diyolar arastrmalarmda ve cevremdkilern dediklerne gore 🙂
Mommy Zeynep23 canım bende set halinde aldım plastik ama ne kadar doğru bilmem sağlıklıymış farklı bi maddeymiş direk plastik değilmiş yani
GzdeelikAkbacak BBYaman haklısın valla zaten hepsinden 1 tane alıcam suluğunu biberonu emziğini 1 er tane alıcam kaybolacak hali Yok canım 😂😂
BBYaman GzdeelikAkbacak suluk bile gereksiz bebek 6cı ayında yemee başlıyor oda herşeyi değil tabi önden almak istiyorsanız ☺. Yani etrafıma bakıyorum herkezde 3-4 biberon ama sadece 1 tane kullanılıyor surekli gerisi hala ambalajlı duruyor 🤦🏻♀️
GzdeelikAkbacak Bakalım bende alıcam denicem doğunca iyi çıkar mı çıkmaz mı kullanınca anlaşılır zaten canım 😊Eela
GzdeelikAkbacak İlk zamanlarda da içiyor ya su küçüğünden alıcam zaten 1 tane alıcam kaşıkla veremem ilk zamanlar korkum var küçük bebekleri hayatta kucağıma alamıyorum ondan dolayı korkularım olduğu için küçük bir suluk alım diyorum canım 😊BBYaman