zeynosum bende ilk hamileligimde hiç catlagim yok diye seviniyodum ta ki doğum yapana kadar😅karnımdan dolayı gormuyomusum meğerse 🤗doğumdan sonra acı gerçekle yüzleşip şoka girmiştim 😅😅😅
Ecenuraksen Ben de sabah aksam 12. Haftadan beri lierac kullaniyorum simdi 28. Haftadayim ama Alt karnimda uc dort catlak oldu, kremle cok bir ilgisi de olmuyormus sanirim elimden geleni yaptim ama malesef catlayacaksa catliyor
Bernay demioz HappyMom kullanmadım kullanmayacağım daaaa, eskiden çatlak kremimi varmış kiiii ne biliyim çatlak olursa da bebeğimin izi diye düşünüp sevinirim ben kesiiin 😂🤦🏻♀️ Bence çok kötü bi görüntü değil ya nolcak ki takmayın boşverinnnn
ozzlemizm Bernay güzel fikir 😊 ama eskiden tarlada doğuruyolardı eskiden öyle yapıyorlardı diye şimdi tarlada mı doğuralım yani 😄
baby26 Ben de sadece bebe yağı Ve bazen Hindistan cevizi yağı kullandım 31 haftayım hiç çatlak yok ama 40 da bile sıfır çatlak görünüp dogumdan sonra deri sarkmasıyla belli olan çok kişi gördüm doğurana kadar emin olmayın ☺️
nagsal-48 İlk 3 ay normal nemlendirici krem kullandım 3.aydan itibaren de hindistan cevizi yağı sürüyorum göbeğime şu ana kadar da herhangi bir yerimde göbeğim de dahil çatlak oluşmadı 31 haftaligim inş bundan sonra da olmaz önemli olan doğumdan sonra diyorlar
Aysana Zaten çatlaklar son ay birden oluyo. Bende seviniyordum çatlamadım diye ama 37 de başladı. Birde açık tenliler daha çok çatlıyormuş
Beyazbulut34 İlk gebeliğimde hiç çatlağım olmadı . Bebek 3 kg doğdu. Karnımda aşırı büyümemişti. Bu gebeliğimde 32. Haftadan sonra birden çatlamaya başladı Ne yaparsan yap catlıyor . Maalesef krem fln hikaye. İlk gebeliğimde krem sürdüğümden sanırdım ama değilmiş
Sineemm Beyazbulut34 bende bu konuyu çok merak ediyorum senin gibiyim ilk hamileelikte hiç çatlak olmadı şimdikinde hafif hafif kasiniyorum catlarmiyim acaba ilki kızdı bunun cinsiyetini ogrenmedim daha acaba cinsiyette çatlak olusumnda önemli rol taşır mı ?🤔
Beyazbulut34 Sineemm sanmıyorum cinsiyetle alakalı olduğuna. Vücut belirli bir kiloyu kaldırmıyor ve çatlıyor krem buna ne kadar esneklik katabilirki. İlki kızdı benim şimdi erkek inşaallah
Mgersn Zhractn ben 20. Haftadan itibaren kullanmaya başladım biooil kullanıyorum 27.haftadayım hiç çatlak yok
nimres Çatlak olacak olduktan sonra ne yaparsan yap oluyor. İlk hamileliğimde hiç kullanmadım çatlakta olmadı. 23 kilo almıştım 🤭 şimdi 2. Hamileliğim kullanırmıyım bilmiyorum 🤷♀️