GGamzee Lovelion canim şuan 39+6 haftalığım 38 haftalikken banada aynısını söyledi hatta doktor böyle tebessüm ederek bebegin babası biraz koca kafalı galiba dedi bende yok deyince ozaman siz koca kafalisiniz dedi benimde bebekken kafam biraz büyükmüş genetik olabiliyo bu bi sorunmu dedim sorun olacak kadar büyük olmadığinı söyledi yani korkma Allahın izniyle insallah önemli olacak kadar büyük değildir genetiktir
Lovelion GGamzee evet benim doktorumda tebessüm ederek söyledi ama vucududa iriymiş orantılı dedi ama annelik işte kafam karıştı Allah korktuklarımıza uğratmasın inşAllah
Elfffffffff Lovelion şekil bozukluğu varsa bilgim yok ama benim oğlumda koca kafalı doğdu, 39cm kafa çevresi, ama bir sıkıntı yok. Sadece normal olmazdı pelvise girmezdi dedi doktorum, kendinizi üzmeyin😊
ArasveAnnesii Lovelion Benim oğlumun kafa yapısı hamilelik sürecimde hep 2 hafta önden gidiyordu. Doktorum bana da kafa vücuda göre biraz büyük olacak ama gözle görülür bir fark olmayacak demişti. Dediği gibi de doğum sonrası falan herhangi bi fark görülmedi vücuduyla da orantılı görülüyor, şu an 3 aylığız mesela
GGamzee Lovelion insallah canım sağ sağlim sağlıklı bi şekilde bebeğini kucağını alamayı Allah nasip etsin kolay hayirli doğumun olsun insallah ☺
TTucett Lovelion bana da dedi ama iri bir bebek olduğu için endişe etme tam doğum zamanı bebeğine stres yükleme. Bende 39. Haftadayım.