Dlcimr ben tetenoz aşısı için sağlık ocağına gitmiştim. Hemşire bana 2 hafta sonra gel.seker yüklemesi yapalım dedi burdan da yapıyoruz dedi bana özele giden varsa sağlık ocakları da yapıyor bunu doktorunuza soyleyin sağlık.ocaginda yapın ve sonuçlarınızı götürün özel.hastanede her şey para biliyorsunuz. 23.haftadayim 2hafya sonra gideceğim Allah nasip ederse