Mom092 merhaba beni hatırladınız mi tetonoz asisindan korkan ben 🙈 çok şükür yaptırdım iki gün oldu ebem arayana kadar gitmedim ama korkulacak bişey yokmuş hiç acımadı valla sizin yorumlarida hep okudum korka korka ama sizde acimadi yazınca icim bı rahatlamıştı çok şükür bitti gitti ikinci doz Allah kerim😍🤲22+4olduk bizde💙