Elbiiiii lara yaşama gidiyorum tülay hanıma. Detaylımıda aynı hastanedeki caner hocaya yaptırdım. Çok çok memnunum. İkiside çok değerli dr lar. Net ciddi ilgili ve bilgililer.
aslında hasan urcuya gitmek istedim. Ama o dönemmde pandemiden dolayı kapalıydı.
vitalenin de cihazının iyi olmadğnı duydum.
en iyisi gittiğim hastane dedim ve iyi ki gitmişim. 450tlydi hala öylemi bilmiyorum. Mayısta gittim ben