rumeysaa1 kızlar doğum öncesi covid testi yapıyolarmıs yaptıran oldumu aranızda ozelde falanda mı yapıyolar ?
Cansummm rumeysaa1 ben yaptırdım canım. doğum yapacağım özel hastanede yatış işlemlerim yapılırken yapıldı.
Elarabia Evet hastaneye yatacak olanlara ve ameliyat olacaklara yapiliyor . Mecburmus artik Bende ozelde ikinci sezaryenimi olacagim
Cansummm rumeysaa1 yok canım acımadı hele boğazdaki hiç acımadı. Buruna sokulan birazcık sızlatıyor öyle acılı bir işlem olduğunu söyleyemem canım.
Cigdemanne_01 rumeysaa1 evet bende duyduğum artık yapılıyormuş herkese doğumdan önce. Ben kıbrıstayıö burda vaka çok olmadığı halde yapılıyor türkiyedede yapıldığını duydum
Cansummm rumeysaa1 benim kandan bakılmadı canım. Sürüntü şeklinde alında hem boğazdan hem burundan ince uzun kulak çubuğu şeklinde önce boğazımdan aldı sonra burnumun içinden
Mirayipek Benimde ekim 2de sezaryan dogumum bu ayin 30unda test yaptiricam ozelde yapicam bende dogum Allah yardimcimiz olsun piskolojim alt üst Allah korusun o zmna pozitif falan olursa diye🤔
gokcecan rumeysaa1 antalyadayım, özellerde devletlerde doğum öncesi yapıyo. normal doğum sancısıyla gitsen bile hemşireler o arada derede burununa sokuyolarmış çubuğu :) yani şart diye biliyorum şuan.
Elbiiiii gokcecan antalyanın neresindensiniz bende antalydayım detaylı ultrason yaptırdınız mı yaptırdıysanız öğrenebilirmyiim canım 🤗