Senaesmer merhaba ben çook meşhur bir doktordan tüp bebek tedavisi gördüm. İki kere düşük yaptım. Son yunurtalarım da genetiğe gidecekti fakat yaşamadı. Aşırı derecede çöktüğüm bir dönem oldu. Bir kere vücudunuz, o hormon takviyeleri hormon susuturucularla vs yıpranıyor. 6 ay regl olamadım. Neyse başka bir doktora gittim, homeopati tedavisi ve destek bitkisel vitaminlerle ortalama 4 ay sonra tamamen doğal yollarla gebe kaldım. Tavsiyem doktorunuzu iyi araştırın. Umarım dilediğiniz gibi olur herşey. Ben düşüklerden sonra zor toparladım, tabiki tüp bebek zprunluysa yapacak bişi yok, sanki öyleymiş süsü veriyorlar o yuzden gerkeirse 5 doktor gezin, ama başka doktorlar özelikle doğal yolları benimseyenlerden de fikir alsanız iyi olur hem paranızdan hem sağlığınızdan olmayın. Ben hep sorun buldum kendimde, halledilmeyecek şeyler değilmiş yahu.yok efendim tüplerin birinde sıvı oluyormul bebek tutunamayıp kayıyor muş fasa fiso. Bi de doktor demez mi genelde 3. Üde tutuyor, nedir bu kardeşim ilk sefefde turtucuaz kesin deyip, 3.de tutar demenin anlamını kavrayabilmiş değilim. Gerçekten Allah düzgün doktorlarla çalışmayı naaip etsin.