ZehraS inşallah çok teşekkür ederim çok şeyi merak ediyorum kafam çok dolu neler yapıcam merak ediyorum nesle yaşıycam Allahım hayırlısını nasip etsin daha önce hiç deneme olmadı aşılama gebelik fln da yoktu 1 senelik evliyim bakalım haftaya perşembeye kadar iğne kullanıp gidicem Gonal. F 450 okandan kullanıyorum. Kızı kere kullanıcam perşembe gidince tekrar mi iğne alıcaz.