Dh52 ay maşallah ya💕💕💕 böyle okuyunca yemin ederim kendim şifa bulmuş gibi seviniyorum. İnşallah ben de şifa bulurum. Çok dikkat ediyorum, ilaçlarımı kullanıyorum. Bir de canım senin idrar yolu enfeksiyonun mu vardı, bende de çıktı ama çok yüksek değil onun için de azosilin diye bir ilaç kullanıyorum.