Susamm Merhaba arkadaşlar dün 12 hafta 5 de doktor erkek dedi ense kalınlığı ve burun kemiğine baktı çok şükür iyi dedi ikili test istedi isim düşünüyoruz öneriniz varmı tsk ederimm ❤
SevDin Susamm biz oğlumuzun adını Kıvanç koyacağız çokta kullanılan bir isim değil anlamı okunması çok güzel belki sizede fikir olur 😊
Aysenurtimurcin Susamm merhaba canim Allah saglikla kucagina almak nasip etsin benimde 15+4 haftalik erkek bende Arden Cesur arasinda gidip geliyorum
Xrem Selam canım. kayra, oğuzhan, yağız, melih, edis, arden, arkın bunlar beğendiklerim ama erkek ismi seçmek çok zor hem ağır olsun hrm modern hemde anlamı olsun istiyosan dahada zorlanıyo ben hala netleşemedim🤔
Susamm Xrem Merhaba cnm aynen eşim Ayaz olsun diyor ben pamir ve inanç çağın Arden isimlerini beğeniyorum😊
Xrem Susamm dahaa çoook değişir emin ol. Ben her hafta bi isme kesin dedim ama olmadı😂😂 sağlıcakla gelsinler meleklerimiz ☺☺
Naz3365 Yamaç düşünüyodum herkes yokuş diyince Vazgeçtim 😁 daha sonra Çınar ege 'ye karar verdik ağır modern bence
Hulyarecep Naz3365 bizede aynısı oldu 🤣🤣 ama cinsiyet net değil oğluş olursa bizde yamaç Ege diyorduk sonra Çınar Ege yaptık 🤣🤣
Xrem Kızlar Tuğser diye bi isim var duydunuzmu bilmiyorum ama baştuğ anlamına geliyo. Çok çok beğeniyorum ben ama eşim beğenmiyo bana kalsa tereddüt etmem sizede fikir olsun.
Ceylandeniz Xrem ya akılda kalması, telaffuzu zor bir isim. Siz bilirsiniz. Hani iki dakika sonra unuturum ben bu ismi duysam.