Nur55 yeter ki faydasını gör canım benim Allah hepimizden razı olsun🙏🏻 Parolun serumunu genelde veriyorlar hatta 8 saatte bir günde 3 kere alma şansın var. Ama Rovamycıne diye bir antibiyotik var ben onu kullanmıştım 3-4 gün içinde geçiriyor dişçim içmezsen 9 ay boyunca çekersin demişti. Kadın doğum doktoruma sorduğum da bu ilacı istersen 9 ay boyunca kullanabilirsin bebeğe bir sıkıntısı yok ne hastalıklı hamile kalan insanlar var onlar kullanmadn nasıl yapsınlar dedi. İltihap bebeğe daha çok zararlıymış bence doktoruna bir danış.