Kızlar çok fenayım dün dişçiye gittim birşey görmediğini sadece diş ipiyle ve tuzlu gargarayla temizlemem gerektiğini söyledi yaptım ama bi türlü ağrım geçmiyor resmen dişimin içinde 4-5 kişi kazı yapıyor😫😫😫😫 Sabah kalktığımda diş etimin şiştiğini gördüm başına gelen var mı lütfen cevap verebilir mi neler yaptınız? 😫😫😫