Aishka Bende 32 haftalık ölü doğum yaptım normal şekilde.3 ay korunduk sonra bıraktık,2 ay denedik olmadı canım.Yeni öğrendim ki tiroidim çıkmış.Doktorum hamile kalmamı tavsiye etmedim tedavi sürecinde.Bence sende ve bebeğini ölü doğuran annelerde tiroid testi yaptırmalılar.Çünkü ölü doğum yapan annelerin büyük bir kısmında tiroid sorunu olabiliyormuş.Üstüne üzüntü de eklenince katlanıyor.Bilenler biliyordur ama bilmeyenler içinde ben uyarayım.Annedeki tedavi edilmeyen tiroid hastalığı bebekte kalıcı hasarlar bırakıyor.Amacım tedirgin etmek değil , aksine bilmeyenleri bilgilendirmek.Bence doktora görünmekte ve kan testi yaptırmakta fayda var.İyi ki de o 2 ayda hamile kalmadım.Sonra çok üzülebilirdim , resmen hamile olmadığıma şükrettim.🌸