Aishka Kızlar düşükten ne kadar sonra korunmayı bıraktınız? Bırakınca hemen mi hamile kaldınız? Ben 5 aylık suni sancı ile dogum yaptım, kürtaj sonrası hamilelik zor oluyormuş diye doğum yaptırdılar
mery_golge Aishka 6. Ayımda korunmayı bıraktık 2 aydır korunmuyoruz , güzel haberler bekliyoruz Allahın izniyle. Bakalım ne zaman olacak . Hemen hamile kalanlarda var merak etme😊
Benay10 Aishka ben kürtaj değil de kendim düşük yapmıştım 8 haftalık doktor ilk adetini bekle demişti adet olduktan ertesi ay geri hamile kalmıştım
Zzsm Canım bende 19 haftalık bebeğimi kaybettim aynı şeyleri yaşamışız bendede kan pıhtılaşması çıktı tek bir genimde konusmak isterim sizinle benim daha yeni oldugu için fikir tanışmak isterim mesaj yazabilirmisiniz ben denedim ama yazamadım beceremedim sanırım Aishka
Zzsm Merhaba canım bende 5 aylık doğum yaptım 3 ay korun dedi doktorlar hala korunma sürecindeyim normal doğum yaptım bende
Aishka Zzsm canim bende ozelden yazamadim. Burdan yaziyim bende de kan pihitilasmasi cikti 3 genimde heterzigot. Ilk basda zor geliyo insana sonra geciyo. Sıkma canini ne sorun olursa burdan yaza bilirsin cevaplarim. Ben cok doktorlara gitdim cok arastirdim tecrubeliyim. Sen simdi folic asid kullan hamile kaldikdan sonra da insallah igneye baslamaliyiz
Yandom Aishka geçmiş olsun bende 2,5 ay önce 19 haftalık erken doğum+kürtaj oldum 3. Adetimi bekliyorum onu görüp korunmayı bırakmayı düşünüyorum bakalım ilk aydan olacak mı hayırlısı hakkımızda
Zzsm Yandom merha Yandom merhaba benimde siiznle aynıydı 19 haftalık benim meleğimin kalbi durmuştu ama 2 ay oldu adetleriniz düzene girdimi ben hala olamadımda
Yandom Zzsm benim birden bire açılma ve sancı başladı hastaneye gittiğimde kese tamamen aşağı düşmüş bebek kanala girmişti 8 cm açıklık mevcuttu bebeğim yaşıyordu ilk önce ama ölü doğdu tabi 300 gr lik can yaşaması mucizeydi o haftada benim doktorum cyclo prognova diye rahim toparlayıcı adet düzenleyici etkisi olan bi hormon ilacı verdi 2 kutu kullandım 2 adet gördüm ilacı 2.adet de bıraktım şimdi 3. Adetimi kendim görecek miyim zamanında olacak mı bilemiyorum yaşayıp göreceğim
Birgul Aishka 2 ay korunduk sonra bıraktık 3 ay sonra bi kimyasal geçirdim ondan sonraki ay kaldım şu an 5 haftalık hamileyim Pazartesi keseyi görmek için gidecem
Birgul Yandom ben korunurken düzenliydi Sonra korunmayı bırakınca o ay baya geç oldum hatta hamileyim sandım testte çıkmadı hastaneye gittim doktor süt hormonun yükselmiş bu yüzden de adetin gecikmiş dedi ilaç verdi ondan sonra düzeldi şimdide 5 haftalık hamileyim gecen ay kimyasal geçirdim