rumeysaa1 buseyusuf27 yaa Allahım♥️♥️♥️ benimkide bazen toplanıyor tamammı kafası sipsivri oluyo sağ tarafımda dokunuyorum yumusacık deli oluyorum ya🤭🙈
rumeysaa1 Elifozmen33 evett ♥️♥️ böyle pıt pıt kalp atmasından daha hızlı sanırım😅 ya çok tatlı bi duygu birde uzun sürüyo 😂😂
Cemrenur rumeysaa1 ilk defa bu sabah oldu. Kalp atışı gibi ama yavaş 😍 10 dakika sürdü durdu sonra 😍😍😍
rumeysaa1 Cemrenur benimde 15 dk falan sürüyo baya uzun sürüyo bildiğin ♥️😂 ama çok tatlı oluyor minnoşlar ya 😋😋😋
Tgbaaaaaa Srplhrgl 31de hissetmeye baslamıstım ben canım zaten anlasılıyo ard ardına okadar tekme atması imkansız birde asagı dönük oldugu için cok rahat anlıyordum 🤗asagıda pıt pıt hissediyordum karnımın altında
Elifozmen33 Xxz yok ses gelmiyor da aynen damar atmaso gibi oluyor ama tik tik tutuyor yani anliyorsun
Hulya414128 Ogrtmnanne2 pek emin değilim ama 33 haftadan beri hissetmeye başladım hıçkırıklarını şu an 38 haftalık günde en az 2 kere hıçkırıyor