17’de cinsiyetini öğrendim. 18+4’teyim ama henüz hissedemiyorum. Aslında zayıf olduğum için herkes erken hissedersin diyordu ama 🤷🏻♀️ Doktorum ilk gebelikte 20. haftada diyor bakalım beklemedeyim 😊 bazen bir şeyler oluyor gibi ama ben tam anlayamıyorum…