TeacherrMom Seymaaygzz çok güzelmiş güle güle kullanın bende alcam sanırım Kraft markayı da beğendim ama inceledim nerdeyse fark yok ve Kraft pahalı baya nerdeyse iki katı
Seymaaygzz TeacherrMom Aynen öyle aynı işlevi gördükten sonra bence de gerek yok ona yatak ve daha başka eksiğinizi alırsınız canm.
Safie Seymaaygzz yatağını bi tek çekebilir misiniz acaba ince sünger gibi diyorlardi da başka yatak aliyorlarmis çoğu kötü geliyor diye . Gerçi biz yataklı olanı sipariş ettik
Safie Seymaaygzz çok hoş olmuş güle güle kullanın 😍😍esimle kahverengi olanı almaya karar verdik bizimde yarın gelecek herhalde
Htcmhmt12 Seymaaygzz Canm BNde onu düşünüyorum fakat anne yanı olmuyormus senden bisey rica edebılır mıyım internette bulamadım boyunu sana zahmet yerden yukseklıgnı olcebılır mısın yatağımla uyumlu olacak mı onu merak edıyormda
Ozleeem Seymaaygzz @Safie bende çok beğenmiştim 650ye düşmüştü karar verene kadar kaçırdım 🤦♀️ nerden aldınız kızlar kahverengi mi gri mi önerirsiniz
Seymaaygzz Safie İlk basta zorlandik bizde ama sonra ay ne kolaymis demiştik eşimle 🤭 ben bu alt açma şeyini takmadım çıkardım sonra
Safie Ozleeem 719 TL ye çıkmış iyiki sipariş vermişim bende sizin gibi almasam mi biraz daha dursa mi falan diyordum esin de alalım demişti iyiki almışız
Safie Seymaaygzz aynen şimdi biz de diyoruz kolaymış diye 😂 biz taktık hepsini. Daha 2 ay var doğuma bi bakalım kuralım nasilmis dedik geri de toplamadik bakalım duruyor öyle
Seymaaygzz Skysky Benim yengem 3 4 yaşına kadar kullanmıştı aynı işlevi gördüğü için bende aynı dir canım.
Sultan_Kocyigit03 Seymaaygzz merhaba internet sitesinin adı ne alabilirmiyim acaba Birde ınstagramda mi sayfaları