Bende senin gibiyim 13+3 ,haftaligim hamileligim boyunca cok rahattim.🙂yemek yedigim esneda mesela aniden bulanti geliyor ya da sabah uyaniyorum açken aniden bi baş dönmesi ve mide bulantisi cok kotu oluyorum gecer insallah yavrularimiz saglikli olsun da gerisi onemli degil ❤