Tuba_engn Bgmky Ben tok gitmiştim… ilk gün ağrım ve ateş yapmıştı bende. ⅔ gün sonra ağrı geçti. Tamamen bünye ile alakalı.
nebile-29 Ben 17. Haftamdayim sağlık ocağındaki doktor bu hafta gel dedi çok mu erken yoksa bu haftada vurmak normal mi çoğu kişi 20. Hafta yazmış