Bgmky Sağlık ocağı aradı yarın aşı olacakmışım. Aşının yan etkisi var mı? Aç ya da tok gitmek farkeder mi?
YaseminNurcanSu Bgmky fark etmiyo canm sadece vurulduktan sonra 1 hafta 10 gun kolda agri oluyor kaslarda
Yasmnguull Bgmky kişiden kişiye değişiyor bence. Benim üzerinden gecti baya ama ilkinde hafif agrısı oldu 2. Aşıda aynı gün o kolumun üstüne yatıp uyudum mesela ☺️
sukayhanacar Bgmky 2sinde de hiç bi etki yaşamadım ağrı,sızı,ateş falan hiç bişey olmadı. bünyeyle alakalı o.
Bebislerimiz Bugun oldum ilk vurulunca bisi yoktu sonra agri girmeye basladi yukari kaldıramıyorum suan 😂 buz kompleksi yaptim ama bende dayanilmayacak bir agri yapmadi
Yeniay Bebislerimiz bende bugün oldum çok ama çok korkuyordum ama korkulacak hiç bişey yokmuş hissetmedim bile🙈🤲inşallah ikinci dozda böyle olur sonrasida sıkıntı yaşamadım bir ağrı yapmadı çok şükür kişiden kişiye değişiyor demekki
ayseguler01 Bgmky sanırım herkesin bünyesine göre değişiyor bir hamile arkadaşım aşırı derecede kötü olduğunu hatta aynı grip gibi yan etkileri olduğunu söylemişti bende korkmuştum sonra aşı oldum kas ağrısı oldu sadece o da 2-3 güne geçti.
Toobah Bgmky sağlık ocağındaki ebe tok gel demişti bana ama belki de farketmiyordur. Acısı yapılırken çok az sonrasında biraz ağrı oluyor ama dayanılmaz bir ağrı değil😇
Nermin1002 Bende cuma günü olucam kızlar markette çalışıyorum rapor almam gerekir mi sizce istesem verirler mi
Bgmky Nermin1002 tek günlük rapor verilmiyor bence en az 2 günlük kabul ediyo işyerleri . Yine de sor muhasebe birimine
Yeniay Selinanne bizi etkilemedi çok şükür 😍burda çok okudum bugünde sordum ebeme tetenozla alakası yok dedi ama bilemiyorum buda kişiden kişiye değişiyor olabilir belki
Merve0808 Bgmky bende bugün yaptırdım Bi kaç saat sonra ağrı başladı kaldırırken zorlanıyorum ama çok ağrım yok
Mybabyizmir Bgmky eğer aşıyla beraber kan alacaklarsa değerlerinize bakmak için aç gitmek lazım. Beni de sağlık ocağından aradılar aç gelin kan alıp değerlerinize bakacağız dediler