Kızlar geçen sene özel bir hastahane de Doğum yaptım 5 bin tl Doğuma aldılar 17 gün de kızım yaşadı 6.500 de kızıma aldılar SSK mız felan hep var şuan duyduğum göre yeni Doğan üniteleri özel veya devlet olsun parasız mış diye varmı bu konu hakkında bilgisi olan