balyanakoglum Haftada tetanoz olmuştum 5 gün sonra tam olarak kullanabilmiştim kolumu. İlk 2 gün ağlayarak uyumuştum 😔 bugün 2. Dozu oldum 2 saat oldu ağrımaya başladı yine 😪 ebeye aynısı gibi mi olacak dedim olabilir dedi 😔 sizin nasıldı 2. Dozlar teselliye ihtiyacım var 😪
deniiizz balyanakoglum yapan kişinin eli ağır olabilir mi ? ben geçen hafta 1. dozu yaptırdım hafif bir ağrı oldu oda bir gün sonra geçti.
Mucizem199 balyanakoglum bende dün ikinci doz aşımı yaptırdım benimki ağrıyor ya ilkte o kadar ağrımamıştı
Naren1 balyanakoglum İlk dozumda ateş beze ve ağrım 20 gün sürmüştü canım ikinci dozda aynı olur mu acaba çok korkmuştum ama şükür hafif atlattım insallah sende hafif atlatırsın
MomC6 balyanakoglum ayyy zaten fobim var iğneye bende 20.haftama girdim bu hafta vurdurucam korkuyorumm🤦♀️ 2. Doz ne zaman vuruluyor?
cigdemoktav Benim ikisindede üç gün ağırım oldu ama kolumu kaldırdığım vakit onun harici normaldi, herkesin bünyesine göre bu durum değişiyor bilgin olsun
Alevvk balyanakoglum benimde ilk dozda 4 gün kolum ağrıdı. Ama ikinci dozda vücut o ilacı daha önce aldığı için ağrı olmaz dedi hemşire. Gerçektende ağrım olmadı 2. Dozda. Ama ateşim çıktı biraz.
ebrubarut_14 balyanakoglum ben bir kez yaptırdım ama hiç acı hissetmedim ikinciyi yaptırmadım küçükken olmuşum gerek yok diye
Seyda83 balyanakoglum YANİ YA VURANIN ELİ AĞIR YADA DEMEK KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞİYO..O KADAR HAFİF AĞRI OLDU Kİ KOLUMDA SONRADAN DEDİM AŞIDAN OLABİLİR DİE ODA BİKAÇ SAAT.HEMŞİRE ÇOK NADİR KİŞİLERDE ATEŞ YAPAR DEDİ ZATEN ÜZÜLDÜM SİZİN İÇİN :(
Nur38 balyanakoglum igneden sonra buz kompress yapin araliklarla o zaman cok fazla acimiyor ben oyle yapmistim sadece agri oldu o da normaldir diye dusunuyorum..
Mirmom balyanakoglum benımde aynıydı bende aglamıstım😂 ıkıncı dozda bır saat sızladı daha da agrımadı suan nasıl agrı varmı agrırsa buz koy
Nermin1002 Kızlar bende cuma günü olucam allah nasip ederse. Ama markette çalışıyorum sizce sorun olur mu yoksa sağlık ocağından rapor istesem verir mi ne yapmalıyım
buseyusuf27 balyanakoglum buz koy cnm bır beze sarıp arada bekletıp koy sısmesın gecer agrısı mrk etme bnde kolumu kldramadm ama sısme olmdı cok skur
Minikcivciv10 İkinci dozla birinci dozun farkı yok zaten aynı ölçüdeler. İkincisi 1 ay sonra mı ne yapılıyordu
Dilekyc balyanakoglum Ben de yaptırdım ama hiçbir Şikayetim olmadı Ne Kolumda ağrı ne de başka bir şey
Serifeinc4 balyanakoglum bende 1 ay önce 1. Dozu yaptırdım o gün ince ince sızladı birkaç saat önce de 2. Dozu yaptırdım şuan için hiç ağrım sızım yok olursa parol içebilirsin demişti hemşire