Denzi-35 benim fitil verdi sonra başladı acaba ondan mı diyorum. Birde doğum sancisi gibi sancım var. Ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum. Çok kötü. Doktorum dinlen dedi progestan hap başladı. Yatıyorum sürekli ama geceleri de sancıyla uymuyorum. Yarım saatte bir sancı, kramp giriyor.. sizde ağrı var mı?