HappyMom Merhaba canımız annelerimiz, “Hamilelik Döneminde Karın Sertleşmesi Hakkında Bilmeniz Gerekenler” başlıklı yazımız yayında! 💃 Hamilelik Döneminde Karın Sertleşmesi Ne Zaman Olur? Hamilelikte Karın Sertleşmesi Ne Kadar Sürer? Karın Sertleşmesi Önemi Karın Sertleşmesi Belirtileri Braxton Hicks Karın Sertleşmeleri İçin Doktora Gidilmeli Mi? Konu başlıklarının içerikleri linkte! https://www.mutluanneleriz.com/2020/09/15/hamilelik-doneminde-karin-sertlesmesi-hakkinda-bilmeniz-gerekenler/ Karın sertleşmesi sorunu yaşayan annelerimiz var mı? Yazımızı okuduktan sonra konuşalım mı?🥰
ecembugra53 HappyMom yalancı sancıları yasıyorum karın sertleşmesi de oluyor doktora gittim doktor bebek büyüdükçe yer acıyor dedi cok normal
Pembe-mavi HappyMom 5 gündür kırmızı-kahve leke ve pıhtılı akıntım var. Doktor düşükten şüphelendi. Sürekli yatıyorum. 3 gündür de karnımda şiddetli ağrılar ve sertleşme var. Karnıma kasıklarına dokunamıyorum. Resmen açıyor. Sık sık sancı giriyor. Ayaklarımı uzatamıyorum. İlaç kullanıyorum ve sadece yatıyorum. 18 haftalık geneliyim. Kaybetmekten çık korkuyorum.
Uykulugebe HappyMom 23. Haftamdayim 3-4 gün önce yasadim. Bebek hareketlerini de hissedemedim birkaç gün sürdü bu sanki bebek toplanmış gibiydi. Ama sonra normale döndü
ozge_ozzgee HappyMom 23+6 haftalık hamileyim benim de son 3 gündür karında bebek toplanması gibi toplanma oluyor sol karnımda ve kasığımda. Toplanma esnasında ağrı oluyor onun dışında genel olarak pek bişey yok. Ama korktum bugün doktoruma gideceğim
Elifgursoy 5 ay 5 günlük gebeyim bugün özellikle yatış pozisyonunda çok sertlik vardı bu dönemlerde de normal bir durummudur acaba ilk gebeliğim çok fazla bilgi sahibi değilim..
Deletedmom54 Elifgursoy benim de aynı , yatınca ve gece saatlerinde karin sertlesmesi ve kasılıp büzülme gibi bir his oluyor
Denzi-35 Elifgursoy Pembe-mavi merhaba bende 18+4 haftayım bendede aynı şekilde leke geliyo dr dinlenmemi söledi ağızdan ilaç ve haftada 1 iğne yaptırıyorum genelde erkek çocuklarında oluyormuş🤦♀️
Cilek_21 Bende 18 haftalığım karnımda yumruk şeklinde sertleşme oluyor neden acaba… Yoksa bebek hareket mi ediyo
Littlesunshine Sabahları yaşıyorum özellikle, mesela bu sabah düzensiz de olsa sık sık kasılmam oldu 3-4 kez, sonra olmadı. 33. Haftadayım. Normal midir?
buseyusuf27 Littlesunshine düzensız ıse normal cnm yalancı kasılmalar onlar dogum baslasa duzenlı olur oyuzden dkkt et
Pembe-mavi Senasm inşallah doğum sancisi gibi sancılarım var. Ayaklarımı uzatamıyorum. Karnıma dokunamıyorum çok açıyor. Kalkıp yatmam zaten eziyet
nagsal-48 Şu an sert taş gibi ama şişkinlik kabızlık vs yaşıyorum çok fazla baştan beri 30 haftanın içindeyim sayılidr karnımın sakın rahat hali ama biliyorum ki tuvalete çıktığım zaman çok hafif ve rahat oluyorum bıktım artık bu şişkinlik kabızlık tan ki beslenmem su içmem de duzenlidr🙄 böyle olunca hiç çekilmiyor hamilelik yatıyorum zor kalkıyorum bir an önce geçsin istiyorum ne diyim
esrams nagsal-48 şu sıralar taze incir çıktı süt ile birlikte tüket kabızlığa İyi geliyor bol su tüket
Nagisim 23 haftada basladi tek tarafli sisip sertlesmeye 25 haftada 5 dk arayla oldu hastanye gttm coktu agrm sanclrm baslams. Nstde de cokt u 2 gun hastnede yattm igne ilac kullaniyorm hala kasilmalrm devam ediyo kasilio sertlesiyo. Ayaktayken otururken tas gbi yatnca az yumusuyo. 33 hafta olduk hala erken dogum riskim devam ediyor.
Pembe-mavi Nagisim şuan benim de öyle. 18 haftalığız doktorum dinlen dedi. Lekelenme ile başladı sonra sancılar giriyor. Dinlen diyor inatla çağırmadı. Düşürme riskini göze alıyorsan gel bakalım diyor. Sınır etti beni ya. Sancım var diyorum dinlen diyor
nagsal-48 esrams emin olun çok severim zaten ki her gün tükettim taze taze teyzemin bahçesinden günlük yaklaşık 2 lt su da içiyorum 7den sonra yemek yemem ama yine yaşıyorum alıştım artık