Hic sıkma canını en azindan problemi öğrenmişsin Allah in izni ile ❤️ Benimde 9+5 bebeğimin kalbi durmustu üzerine beklemeden özelde yaptirdim ve ayni genlerimiz de çıktı ben sadece igne kullaniyorum oksapar ilk baslarda zorlandım tabii ki igneli bi hayata alismak zor oldu herkes ister sorunsuz bir gebelik gecireyim ama cok şükür igne ile birlikte sağlıklı ilerlediğini görünce artik igne saatim gelince eşimle aramizda şakalaşıyoruz bebegin karni acikti igneyi vuralim diye😊 şimdi prensesimle 17+3 haftalığız 😍 Elhamdülillah. Bir de doktorunla görüş folik asitte baslaman gerekiyor canim insaAllah en hayirli zaman da hamis haberini aliriz 😍