Momsbaby Zuhal2205 20 haftalik oldugunda hissedersin canim 25 haftalik oldugunda da sert bi sekilde tekme atar artik sana ☺😄zaman çabuk gecerde insallah bian once hissedersin
Papatyali Bnde önceden hiç içemezdim şimdi günde bi tane içiyorum 😂 alıştım iyice 🙈 neyse ki yalnız değilim 😬
Alparslanaliannesi kizlar iyi geceler bende içiyorum birkaç gündür doğru mu bilmiyorum hamilelliktte şişlik yapıyormuş bilggginiz var mi annisler
Cisemk Magnezyum açısından en zengin olanı Pınar denge soda kızlar bulabilirseniz daha faydalı olur ben bazen günde 3e bile kaçabiliyorum🤭
Meseuma Merhaba ,Beypazarı maden suyunu içiyorum bende üzerinde yazıyor günde 2 kez içilebilir diye.Mineralli su olduğu için sodadan daha faideli hamile bayanlar için.🌹(gazlı içecekler hamilelikte önerilmiyor karbondioksit olduğundan dolayı)