Merhaba kızlar. Günde iki kez soda içmezsem patlıyıcak gibi oluyorum. Normalde hiç içmezdim kendimi bi alıştırdım vazgeçemiyorum hele şu saatlerde içmezsem uyuyamıyorum bile. Afedersiniz ama o geyirme olduğu zaman inanılmaz rahatlatıyor ve mutlu oluyorum 🙈🙈😂😂😂