Arkadaşlar bugün kontrol vardı doktorum bebek başı kanala girmiş kendini yorma 3 hafta daha bekleyelim elimizden geldiğince dedi böyle bişey yaşayan varmı canım sıkkkın magnezyum verdi onu iki öğün kullan dedi inşallah faydası olur rabbim vaktinde gelmeyi nasip etsin evladıma evlatlarımıza:(