tbmn bugun 27 haftalik oldum. Kocaelinden aile ziyaretine gelmsitim gecici durum diye etlik zubeydeye gittim ilk dogumumuda orda yapmistim. Sonra ankarada kalmamiz gerekti doguma kadar bende hemen sehir hastanesine gecis yaptim test sonuclarjmla birlikte ilk gittigimde bayan bi doktor du ve cok ilgisizdi cinsiyet bile soylemediler hatta. Bende tavsiye uzerine necati beye aldim onumuzdeki hafta necati beye gitcem randevuyu resmen 10 15 gun once aldim bi hafta kaldi iste 28 haftalik olunca kontrolum var insallah hep dolu oluyor randevusu