Benim kontrollerim orda necati hocaya gidiyorum dogumuda orda yapcam şimdilik bir sıkıntı yok ama sakın mürsel diye bir bayan doktor var ona gitme bebekle ilgili hiç bilgi vermiyor ama necati doktor bütün sorularını cevaplıyor kiii adamın hastasıda cok fazla cünkü cok iyi bir doktor tavsiye ederim