yasen1 kanama kahverengi lekenizin oldugu zamanlarda 48 saat enn gec 72 saat içinde vuedurmalısımız gebeliğin lacıncı haftasında oldugunuzun önemi yok. Normal durumda 28.haftada vuruluyor. Dogumdan sonrada bebegin kan grubuna göre vuruluyor. Yani bir kanama veya lekelenme durumunuz olursa hemen hastaneye kosuryosunuz o sğrecide anlatırım isterseniz daha cumartesi günü vurdurdum. Ama leke meke yok diyelim 28.haftada ve dogumdan hemen sonra doktorunuza mutlaka hatırlatın onlar unutup gözden kacırabilir herkes kendi kendinin doktoru olcak biz dikkat edicez. Ben poliklinik saatşni kacırdım cuma günü hastanede kadın dogumcu yoktu ilacı yazdıramadım bu yuzden devletin kadın dogum aciline gittim. Hemsire bilgileri aldı içeriye gitti geldi pazartesi gelip poliklnikte yaptırcakmışsın bayan dedi.. Benim lekem persembe gecesi gelmiş. Pazartesiye 4 gün gecer iş işten gecer igneyi en gec 72 aaatte vurdurmam lazım deyincr hımö deyip dikkate aldılar. Karşımızdaki insana da herzaman güvenmeyin kesin ve dogru bilgi bu yönde böyle bir durumda en gec 72 saatte vurdurmak için cabalayın.cumartesi kalktım özel bir hastaneye gidip vurdurana kadar cabaladım.