yasen1 hiç tutmadılar acil kısmından girdim. Reçetemi iğnemi verdim. Hastanenin Kendi dr u yazdığı için ücretsiz vurundum çıktım :) ama bu da çeşit çeşitmiş sanırım. Benim ki koldan dı hiç acımadıda yakmadıda. 2dk da vurundum çıktım. Ama ilacı soğuk buz küplerinde aldım eczaneden. Hızlıca vurunman lazım dedi eczacıda. Ellerinde olmayabiliyo depodan getirttiler