dumansule 19+4 olduk bebeğimiz kız 28 eylül de detaylımız var. beşik grubunu tamamen aldı anneannesi unisex olarak sevdiğim için renkleri. babaannemiz de kıyafetleri doldurmuş.banyo- beslenme grubu kaldı ağırlıklı.detaylıdan sonra eksikleri hallederiz galiba.
dumansule göbekleriniz nasıl? hamile kıyafetine başladınız mı? ben 60.700ile hamile kaldım göbeğim vardı 1,5 kilo aldım ama karnım artık belli tişörtlerimden. sanki çok şişti gibi. saklamak iatiyorum saklanmıyor da.
Damlaaaaa35 dumansule ben çalıştığım için suan sadece hamile pantolonu aldım il yerinde giymek için onun dışında zaten bol giyiniyordum üatker oluyor :)
Mrv_1864 Merhaba bende bugun 21 oldum :). Erkek annesiyim 🤗Sanırım biraz yapılı olduğumdan göbeğim öyle çok fırlamadı. Haftaya detaylıya gireceğim. Bebek hareketini hiç hissetmedim henüz onu kafaya taktım biraz ama ilk gebeliklerde 24.haftaya kadar hissetmemek normalmiş :) bakalım bekliyoruz paşayı
dumansule Damlaaaaa35 bende pantolon almalıyım galiba çünkü göbek üstüne geliyor pantolonum komik duruyor artık. diğer üst kıyafetlerim oluyor da.
Cilek_21 Damlaaaaa35 Selam bende 18 haftalığım karnım da Bi yumruk kadar sertleşme hissediyorum elimi bırakınca gidiyo acaba bebeğim hareketlendi mi normal mi.. Yaşayan var mı
Kbr10 Cilek_21 ben de 18 haftalığım canım özellikle sırt üstü uzanınca oluyor bende de sonra elleyince düzeliyor 😊
Mahbuss Damlaaaaa35 merhaba bende 20+2 Bugün detaylı ultrasona gireceğim bende çok heyecanlıyım 🤭 cinsiyetimizi yeni öğreneceğiz nasipse nazlı bebem göstermedi. inşallah sağlıklıdır bir sorun yoktur önceliğimiz bu tabikide
NurSema01 Damlaaaaa35 Ocak ayında doğumum inşallah ☺️ Evim doğalgazlı olduğu için pek kalın şeyler almadım sadece dışarı çıkarken falan giydireceklerimi kalın aldım 6 tane yarım kollu, 2 uzun kollu çıtçıtlı atlet kaynanam ve annemde daha alacağı için almadım 10 tane çorap 3 tane 5li hastane çıkışı 2si hediye geldi 3 patikli tek alt 1 tulum 1 patikli takım 4 patiksiz takım Sayamayacağım kadar örme yelek ceket 😂 Yakınlarım yeter biz ne hediye alacağız dedikleri için artık kıyafet almayı bıraktım 😊 0-3 3-6 aylık aldım kilosunun nasıl olacağını bilemediğim için ve çabuk büyüdüğü için küçücük almak istemedim
Damlaaaaa35 Kızlar peki sizce biberon küçüklerden alınmalımı yoksa büyükmü almalı sadece phılıps avent düşünüyorum bu arada