Utangaç oğluşumla 21+0 olduk bugün 🥰 17.haftada %80 erkek dedi doktorumuz geçen hafta detaylı ultrasonda da zorla kendini gösterdi 😊 kıyafetlerimizin nerdeyse tamamı hazır durumda hoşuma gittikçe almıştım hamile olduğumu öğrendiğimde annem kayınvalidem kuzenlerim falan da aldılar artık sadece yatağımız bebek arabamız ve kozmetik grubu kaldı onları da yavaş yavaş almayı düşünüyorum belki de hediye gelir diye bekliyorum 😂😂