Ay kızlar bizde 38+5 olduk dün gece 12 de başlayıp 4 e kadar sancım oldu belimden giriyor kasıklarıma vuruyordu evde yürüdüm squat yaptım sonra uyumuşum ve geçmişti sancılarım sabaha 😪😪 3. Gebeliğim gerçek sancı ise geçmez artar diye bekledim bugünde mide bulantım var uyandigimdan beri ne zaman gelir ki bizim bebiş de