Kural35 Asiri derecede agriyo sag kasim felaket yururken afedersiniz özur dileyerekten kıç deligim bile agriyo aciryo resmen
Minikkurbagam Çalışırken özellikle sütyen de baskı yapınca sanki kemiklerimin arasında kazı çalışması yapılıyor gibi hissediyorum. Evde yine biraz daha az ağrı yaşıyorum ama özellikle işyerind masa başı çalışırken ve sütyen varken ölüyorum ağrıdan
nev_hena grlkayse45 ilk aylarda önerilmiyor ama sonraki aylar için sorun olmuyor diye biliyorum ama yine de kimseyi yanlış yönlendirmeyeyim. Yürüyüş yapıyordum ve çok da iyi geliyordu ama artık rahat bir işim olsa da akşam eve gelince kamyon çarpmış gibi oluyorum. Kendimi zorlayıp tekrar başlayayım diyorum. Yavaş yavaş alışırım.