Buketk Gebeligin son bir ayinda alttan muayene yapilir buna kimse ben istemiyorum diyemez, daha onceki aylrdaysaniz bi risk varsa alttan bakar, bakin ilk gebeliginizde dusuk yapmissiniz demekki bildigi bisey var, hic bi risk yoksa bakilmaz tabiki bende baktrmadm şahsen