Bence abartıyorsunuz . Hamile kaldigim ilk aydan itibaren alttan muayene oldum . Yurt disinda her ay alttan muayene oluyorsunuz ve hic bir zararı olmuyor . Eger gerekli görüyorsa doktorunuz bence itiraz etmenin anlamı yok .
Genital bolgeden muayene oldu arkadasim ve cocugu dustu gubi seyler inandirici degil o bebegin dusecegi varmis oda bahanesi olmus anne icin .
Dedigim gibi ilk aydan itibaren yurt disinda butun dogumlarda alttan bakiliyor . Ayrica aciya 2 parmagink sokuyorlar muayenede siz aciyla korkuyla butun el zannetmissiniz ☺