Zeynepekr Elbu Evet doktorumda bana 36 ya kadar bekleriz dedi ama 39 haftalıkken bile dönüyormuş bebekler yukarda yazmışlar 🤷♀️
Ekimparis Benim 35+6 da döndü, doktor normal doğum istiyorsan bazı egzersizler var onları yapman lazım dedi. Hiç bi şey yapmadım. Normalde temizlik falan dahi yapmıyorum. Kendi kendine dönmüş. Döneceği varsa dönüyor :)
Bus-raaa Elbu hayır canım bişey yapmadım döndüğünüde hiç hissetmedim 😊 ben zaten ümidimi kesmiştim artık dönemez diyodum sezaryen için artık gün belirleriz diye gittim bi baktık dönmüş biz şok😃
Hat45 Zeynepekr bende kesinlikle deneyeceğim hepsini bir de alaturka lavabo kullanın diyorlar☺️İnşallah döner baştan beri tersti dün 32. Haftamızdı hala makat geliş o kadar bol su içiyorum yürüyorum
Hat45 Zeynepekr Başka yapılacak pozisyonlar var mıdır acaba bir de yatış pozisyonu nasıl olmalı sağ sol sırt üstü hangisi daha iyi 🙈
Hazal93 Benim 36 olacak yarın dönmedi döneceğe de benzemiyor bana sezeryan yolu göründü sanırım 🙈 suyu azalmaya başlamış hayırlısı olsun sağlıkla gelsin de 🤲🏻
Yaprakk Hat45 benim en son gittiğimde baş geliş di ama ondan önce sürekli Bi makat geliş bi baş geliş değişiyor şu an baş geliş ama çok hareketli bebeğim ben evi sürekli gırgırlıyorum etkisi oluyor mu bilmiyorum