hifaeslem en başta çıktı çok az görülen pembeydi zar zor görünüyordu sonra daha belirginleşti bu resimde zaten çok geç değil bı yarım saat sonra falandı tabi olada bilir nasip ama ertesi günlerde hiç cikmayinca bı umuda kabildim inşallah vardır catlamanin üstünden 8gun kaldı belki sonra dahada koyulaşır diye diye düşünüyorum bı kaç belirtim var ama bilmiyorum 5 aydır oluyor bı kimyasal oldu sadece