Melissimo bu sitede yeniyim dolayısıyla konu dikkatimi çekti bende toxo pozitif olan bir gebeydim Doğum yaptım antibiyotik kullandım ama yine de bebeğinde kullanması gerekiyormuş ben de başından geçen biri olarak sana sormak istiyorum diz ne yaptınız bebekte kullandı mı cevap evetse ne gibi zorluklar yaşandı