Yasemin1298 selamlar, benim 9-11.haftalar arasında şiddetli kanamam oldu, yerleşme kanaması demişti doktorum,
şuan 14.haftadayım, ben de ilk haftalar olmaz mı 9. Hafta yerleşme için geç değil mi demiştim, bebiş gayet iyi ama
Aslında önemli olan rengi pembe kırmızı kahverengi farketmez akıntı ya da her kanamayı takibe alarak vakit kaybetmeden doktorumuzla görüşmemizmiş önemli olan, hiçbir kanama ya da akıntı hamilelikte riske etmeye değmezmiş,
İçimiz rahat etsin yeterki ❤